shahrnewsagency@gmail.com

شهردار منطقه ۶ در جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران مطرح کرد

اگر آماده نباشیم، کوچکترین حادثه می تواند سبب وقوع بزرگترین حوادث شود

به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ، شهردار منطقه ۶ افزود: تمامی افراد چه کارمند و چه شهروند در برابر محیط پیرامون خود مسئول هستند و باید تمامی نهادها و ارگان های خدمت رسان به نحوه احسنت به مسئولیت خود عمل کرده تا تلفات و خطرات ناشی از بلایای طبیعی به حداقل برسد.

فرهادی خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین مؤلفه های کاهش خطرات بلایای طبیعی و غیر طبیعی پیشگیری از وقوع آن است و می توان با یک مدیریت هماهنگ از تمامی زیر ساخت ها به نحو احسنت استفاده کرد.

فرهادی یکی دیگر از تصمیمات مهم و اساسی سازمان مدیریت بحران کشور را تبیین استان های معین عنوان کرد و افزود: جلسات مستمر و متقابل با استان آذربایجان غربی به عنوان استان معین منطقه 6 می تواند کمک خوبی در جهت پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی باشد.

جعفری مدیر کل مدیریت بحران استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به حوادث زمین لرزه در یکصد سال گذشته در کشور گفت: حادثه بلا نیست بلکه رفتار غیر اصولی ما از حوادث بلا می سازد لذا با جلسات مستمر، بررسی نقشه ها و زیر ساخت ها می توان در مقابل حوادث و بلاها ایستادگی کرد .

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی اذعان کرد: در هنگام وقوع زمین لرزه بحران ها به به ابعاد گوناگونی همچون بحران امنیتی، بحران امداد و نجات ، بحران قطع مواسلاتی ، بحران تدفین اجساد تقسیم می شود که با آمادگی و برنامه ریزی می توان بحران های مذکور را کاهش داد .

گفتنی است، جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه 6 با حضور شهردار منطقه، مدیر کل مدیریت بحران استات آذربایجان غربی به عنوان استان معین منطقه و اعضاء ستاد مدیریت بحران با هدف مدیریت یکپارچه و هماهنگی هرچه بیشتر در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی برگزار شد.

برچسب‌ها
بازدید: 846
منتشرشده در منطقه شش تهران
آخرین ویرایش در سه شنبه, 03 دی 1398 15:08
منتشرشده در منطقه شش تهران