shahrnewsagency@gmail.com

تبیین موضوعات گردشگری در منطقه گردشگری عباس آباد

محمد حسین حجازی روز چهارشنبه در یک نشست خبری با بیان اینکه در ۲ حوزه سرمایه گذاری و گردشگری خدمات ویژه به شهروندان ارائه می شود، افزود: تاکید شهردار تهران گردشگری یکپارچه برای شهر تهران است و اراضی عباس آباد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه رویکرد اراضی عباس آباد فرهنگی است، اظهارداشت: در چهار سال اخیر اقدامات فرهنگی فاخری را در سطوح ملی و بین المللی انجام داده‌ایم.

حجازی با بیان اینکه اکنون توجه به موضوعات گردشگری از مهمترین برنامه‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد است، گفت: برخی از تصمیم‌های مسئولان به اقتصاد گردشگری ضربه وارد می‌کند اما توجه ما به اقتصاد گردشگری است.

وی ادامه داد: اراضی عباس آباد در دوره جدید به عنوان کانون نوآوری و فناوری شناخته می‌شود و با افتتاح خانه خلاق به این موضوع ورود کرد همچنین تفاهم‌نامه‌های جدیدی در زمینه هوشمندسازی، خلاقیت و نوآوری در اراضی عباس آباد منعقد می‌شود.

مدیرعامل شرکت عباس آباد با بیان اینکه اراضی عباس آباد جایگاه ویژه در شهر تهران دارد، افزود: طرح پارکینگ فرهنگ از نظر ابعاد به اندازه دو سوم طرح‌های شهر تهران است و همچنین مرحله اول طرح خانه موسیقی نیز در سه ماه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

بازدید: 336
منتشرشده در اخبار شهری
منتشرشده در اخبار شهری